IN MY FAVOURITE WINTER COAT

outfitové články 2014: 17 2015: 11 2016: 3 Zdravím vás u prvního outfitového článku tohoto roku. Podíváme-li se na výše zmíněné statis...

outfitové články
2014: 17
2015: 11
2016: 3

Zdravím vás u prvního outfitového článku tohoto roku. Podíváme-li se na výše zmíněné statistiky, hned nás upoutá výrazný propad v roce 2016...no super, Dominiko, už zníš jako reportérka!

Fakt je ten, že jsem vyšla ze cviku. Vůbec jsem nevěděla, co k těmto fotkám napsat a místo toho, abych vymyslela něco smysluplného, raději jsem prošla staré články a spočítala všechny outfit posty, co se tu objevily v posledních třech letech. Rozdíl je tam vážně výrazný, a to protože 1) jsem celkově v minulém roce přispívala méně a 2) mi přišlo, že je tu spousta jiných fashion blogerek, který jsou tu od toho, aby předávaly tu pravou inspiraci, protože to ony mají na každý den kompletně jiné stylové oblečení a zdá se, že nic nenosí dvakrát.  Zatímco u mě můžete tento kabát najít už v roce 2014 (když jsem ho měla na jednom blogerském meetupu v Praze - článek zde). Ale co na tom, já ho mám ráda.

Dřív když jsme s někým vyrazila ven, byla 99% pravděpodobnost, že budu dotyčného otravovat s focením. A já se k tomu chci vrátit. Chybí mi to blogovací nasazení, kdy jsem pro vás fotila a psala několikrát do týdne. Takže se těšte, mě a mých fotek tu bude zase víc!

ostrava3

Pokud jste četli minulý článek, budou vám foky pravděpodobně povědomé. Josu to fotky ještě z krásně zasněžené Ostravy. Vypadá to sice pohádkově, ale já už se nemůžu dočkat jara! Máte to taky tak?

IMG_9500 copy

IMG_9514 copy

IMG_9508 copy copy

/kabát - Mango / džíny - Hoouse / kabelka - Hallhuber / šála - I am / čelenka - H&M / boty - Tamaris/  

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Krásný outfit, moc ti to sluší :) ten kabát je perfektní

    ReplyDelete
  2. ten kabát je nádherný! :) úplne žiari :) ja sa tiež už nemôžem dočkať jari a leta...táto zima ma už nebaví
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete
  3. Outfit je to perfektní :) Také mám červený kabát s Gatu a teda je perfektní :)

    ReplyDelete
  4. Opravdu krásný kabát, ta barva je skvělá! :)
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    ReplyDelete
  5. Kabátik je naozaj krásny a pristane ti to :)
    My blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  6. Taky těch outfitových článků publikuji čím dál tím méně, já už si totiž ani skoro nekupuju žádné nové oblečení, takže těžko můžu někoho inspirovat :D Červený kabát jsem vždycky chtěla mít, tento je skvělý!

    ReplyDelete
  7. Děkuju, holky, za krásné komentáře! <3

    ReplyDelete
  8. Moc pěkný kabátek, super outfit!

    ReplyDelete
  9. Ten kabát je naprosto úžasný!

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    ReplyDelete
  10. Opravdu hodně se mi líbí ta barva ještě když na těch fotkách tak krásně vynikne jak je tam to bílé pozadí. Fakt pecka ten kabát! :)

    ReplyDelete
  11. Nádherný fotky, jinak jsem ale ráda, že je už jaro! :D <3

    ReplyDelete
  12. Tá červená farbička to krásne celé rožiarila, vyzeráš perfektne! xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images