26. 9. 2012

Po dlouhé době tu pro vás mám outfit. Využila jsem toho, že se zase udělalo tepleji a vzala si, možná naposledy v tomto roce, boty na podpat...

Po dlouhé době tu pro vás mám outfit. Využila jsem toho, že se zase udělalo tepleji a vzala si, možná naposledy v tomto roce, boty na podpatku a sáčko. Takto "vymóděná" jsem šla na trénink, ale nebojte, samozřejmě jsem v tom necvičila. Příště už ale nejspíš půjdu rovnou ve sportovním oblečení, nejen, že je to stokrát pohodlnější, ale ani se nebudu muset zdržovat s vymýšlením dvou různých outfitů - 1. na cestu a 2. na cvičení.... takže bych taky jednou mohla přijít včas :D





| sako - H&M | kalhoty - Bershka | tričko, kabelka - New Yorker | 

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Taky chodím na trénink rovnou převlečená :) je to lepší!
    Outfit je skvělý, sluší ti. :)

    ReplyDelete
  2. To sáčko se mi moc líbí :)

    ReplyDelete
  3. supeer outfit :)

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Tan blazer je úžasný!

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. parádní outfit a ta kabelka je úžasná))

    ReplyDelete
  6. pekná si, sekne ti to :)
    GIVEAWAY na mojom blogu, jednoduché pravidlá, pridaj sa :) ♥

    ReplyDelete
  7. to sáčko má krásnou barvu :)

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images