Photo diary

Jsem nemocná, ale vůbec si nestěžuji, naopak jsem ráda, že si mohu odpočnout. Včera i dneska jsem nešla do školy a snažila se vyležet pořádn...

Jsem nemocná, ale vůbec si nestěžuji, naopak jsem ráda, že si mohu odpočnout. Včera i dneska jsem nešla do školy a snažila se vyležet pořádnou rýmu. Trochu mě mrzelo, že nemůžu jít ven, když tak krásně chumelilo, ale pozorovat jak za oknem poletuje sníh z tepla postele také není špatné :)
Také už vás chytá vánoční nálada? Já dnes s mamkou dělala vánoční výzdobu, stáhla si vánoční film, poslouchala koledy, dokonce jsem chtěla i zabalit těch pár dárků, které mám koupené. Navíc byl včera Mikuláš, což mi připomnělo, jak se Vánoce blíží. Dostala jsem balíčky s dobrotami i nějakou tu kosmetiku,  která mě potěšila mnohem víc :)
Co jste dostali vy? Už máte doma vánoční výzdobu a nakoupené dárky?




/ zdobíme / dobroty ( tohle je konec mého zdravého stravování, haha ) / vánoční sada lesků na rty, čistící krém a (bohužel jen) vzorečky rtěnek / andílci / knížka, která se tu objevila už několikrát, protože jsem ji četla s velkými pauzami, ale je skvělá! / můj včerejší den: postel, Stmívání a kapesníky - spousty kapesníků :D ) / sobotní nákupy /

You Might Also Like

11 komentářů

  1. pěkné fotky, chtěla bych si někdy přečíst tu knihu I heart new york :)



    PS: Zvu tě k sobě na giveaway.

    ReplyDelete
  2. Super fotky, máš veľmi peknú tapetu na notebooku :))

    ReplyDelete
  3. mňam, takový dobroty <3

    ReplyDelete
  4. hezké fotky :)
    všichni furt s Vánocema a na mě to stále nepřišlo.. výzdobu už sice máme, ale s dárečky teprve začínám
    ať je ti brzy lépe :)

    ReplyDelete
  5. lindt, ritter , geisha .. to jsou aspoň kvalitní sladkosti, ne jako rádoby čokoládky za šest korun .. :D ale chápu že to moc k zdravému životnímu stylu nejde.. Ale tady de hlavně o to jak se to sní :) když si dáš jednu na snídani místo advetního kalendáře.. rozhodně nic nepokazíš! :)
    Máš krásný blog!

    ReplyDelete
  6. hezké fotky :) vánoční výzdobu ještě nemáme, ale dárečky už mám zabalené a už i peču cukroví :D jsem hroznej šílenec a vánoce miluju :D

    ReplyDelete
  7. veľmi pekné fotky :) my tiež nemáme ešte veľkú vyzdobu len tak primerane zatiaľ :) a pozývam ťa na giveaway :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

    ReplyDelete
  8. Překrásné fotky :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. hlavně se brzy uzdrav, jinak krásné fotky, miluju geishu <33

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Love this kind of photo diary posts (:
    Your blog is great!

    xx,
    talkingpickles.blogspot.com

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images