Holiday random

Existuje něco horšího než konec prázdnin? Pochybuji o tom. Bohužel, nezbývá mi, než se smířit s tím, že musím zítra zase do školy.  Zde j...

Existuje něco horšího než konec prázdnin? Pochybuji o tom. Bohužel, nezbývá mi, než se smířit s tím, že musím zítra zase do školy. 
Zde je jen takové stručné shrnutí mých prázdnin formou fotek. Jak je vidět, hlavní náplní prázdnin bylo jídlo, čtení a počítač. Super prázdniny by také nemohly být bez nákupů a fajn chvil strávených s přáteli, to je jasný.  Tyto prázdniny jsem se také naučila hrát poker, koupila si tu nejlevnější sukni, dokoukala 2. sérii Gossip Girl, nevěděla jestli se dřív bát nebo se smát u hororu a tak dále... Rozhodně bych se nezlobila, kdybych si to mohla zopakovat!


 / Loď mezi hvězdami / Ikea <3 / zdravá svačinka / every day i'm tumbrling / hra na "salón krásy" / snídaně / nezdravá svačinka / kdo mě najde? /

Všem, kterým zítra začínají prázdniny závidím a přeji, ať si je pořádně užijí! A těm, co musí do školy, ať to tam přežijí :)

(pro více informací, fotek a inspirace sledujte můj facebook!)

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Moc pěkné fotky, copak jsi četla? :)

    ReplyDelete
  2. Super fotky! :) Ten cop je boží! :)

    ReplyDelete
  3. Jídlo ! <3 :D
    Hlavně jahody,jé -.-

    ReplyDelete
  4. krásný fotky ..úplně jsme na tu buchtu dostala chuť :D .. nám taky dneska končí prázdniny :((

    ReplyDelete
  5. úplne nádherné fotky :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. pri druhej fotke som si povedala, že fúúú tak to už áno! krásny byt! a potíšku som ti závidela..a potom som si prečítala popis že Ikea :D vidno, že tá Ikea vie ako všetko zariadiť, aby sa človek aj v predajni cítil ako doma! :D

    ReplyDelete
  7. Super fotky :) Achjo tak ráda bych se podívala do Ikei :)

    ReplyDelete
  8. bože můj, ta Ikea! Já v Ikei nikdy nebyla, takže čumím!:O

    ReplyDelete
  9. Pěkné fotky! Jde vidět, že sis prázdniny užila podobně jako já :)
    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images