My workout | week 1

Přes Vánoce (+ měsíc před nimi a po nich) jsem strašně zlenivěla. Víte co, je zima, ten špíček na břichu se schová pod svetrem, do léta ješt...

Přes Vánoce (+ měsíc před nimi a po nich) jsem strašně zlenivěla. Víte co, je zima, ten špíček na břichu se schová pod svetrem, do léta ještě půl roku, tak proč cvičit? Před týdnem jsem už toho sedění na zadku měla dost a řekla jsem si, že je čas začít cvičit! A tentokrát pořádně a hlavně to vydržet déle než dva dny! To se povedlo, a tak vám teď můžu napsat, jak jsem cvičila.


Tento týden to není nic moc zajímavého. Pustila jsem se minimálně podruhé (nikdy mi to dlouho nevydrželo)  do Ripped in 30 od Jillian Michaels. Ze začátku mi půlhodinka s Jill úplně stačila, abych byla totálně vyřízená, takže na nějaké další cvičení jsem neměla ani pomyšlení!

PONDĚLÍ
- Ripped in 30 (week 1)

ÚTERÝ
- žádné cvičení

STŘEDA
- Ripped in 30 (week 1)

ČTVRTEK
- Ripped in 30 (week 1)

PÁTEK
- žádné cvičení

SOBOTA
- Ripped in 30 (week 1)
6 Minute Ab of Steel Abs Workout
Beginners Yoga for Flexibility

NEDĚLE
- Ripped in 30 (week 2)
- 100x squats


Cvičíte taky? Tak mi napište co, jak, kdy.. uvítám i tipy na dobrá videa ;)

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Hm, nějak se to cvičení rozmáhá. Je fajn vidět, že tolik lidí cvičí :-) A já taky, s Jil a taky tohle: http://www.youtube.com/watch?v=NuyPMeUUm_o

    ReplyDelete
  2. Miluju tyhle články, poslední dobou je jich víc a víc a já jsem za to ráda :) Doufám že končí svět s anorektičkama a obézníma lidma. Zdravý životní styl a cvičení je podle mě skvělý, doufám, že si ho oblíbí ještě víc lidí. Mě už to také popadlo :)

    ReplyDelete
  3. proč cvičit? :P protože je to relax!:)
    jen tak dál!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já vím! Ale bylo pro mě těžké se k tomu donutit! teď mě motivuje to, že za chvilku bude teplo a začnu nakupovat kraťásky a podobně :) Děkuju :)

      Delete
  4. Jak vidím, tak to cvičení bereš opravdu vážně :). Tak ať ti to vydrží :).

    ReplyDelete
  5. Můj původní záměr byl cvičit už po Vánocích. Jenomže nám ve škole přesunuli termín hor a jeli jsme už 7.ledna. Řekla jsem si, že nemá cenu ten týden začít hubnout, když na horách budu stejně mlsat a mlsat (což se potvrdilo :D ). Začla jsem až po mém návratu 14.ledna. Snažila jsem se nevynechávat víc než 2 dny v týdnu a docela jsem se držela. Jenomže teď jsem nemocná a na cvičení opravdu nemám ani pomyšlení. Po uzdravení ale začnu opět naplno. Díky za inspiraci ;)


    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak na horách se to mlsání určitě vyrovnalo lyžováním ;) Brzy se uzdrav a přeju hodně štěstí se cvičením! :)

      Delete
  6. jseš dobrá! mě moje cvičení narušila momentální nemoc což mě dost štve, ale až se vyléčím, zase naběhnu na svůj režim! :)

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images