My workout | week 3

Minulý týden utekl tak rychle, že jsem si málem ani neuvědomila, že je pondělí a že mám dalších 7 dní cvičení za sebou! Stále mi pravidelně ...

Minulý týden utekl tak rychle, že jsem si málem ani neuvědomila, že je pondělí a že mám dalších 7 dní cvičení za sebou! Stále mi pravidelně dává nejvíc zabrat Jillian. Ale právě jí vděčím za to, že jsem vůbec začala cvičit! Kdybych téměř před rokem nezkusila nějaké její cvičení, možná bych tento článek teď nepsala ;)


PONDĚLÍ
- Ripped in 30 (week3)
Call Me Maybe Mighty Squat Challenge
Weight Loss Yoga Challenge for Beginners (nedoporučuji) 
As Long as You Love Me Love Handles Challenge

ÚTERÝ
- Ripped in 30 (week3)
- Yoga Maltdown (level 1)

STŘEDA
- Ripped in 30 (week3)

ČTVRTEK
- žádné cvičení

PÁTEK
- Ripped in 30 (week 3)
Drive By Inner Thighs Challenge
What Makes You Bootyful Butt Challenge
PSY Gangnam Style Cardio Dance Workout

SOBOTA
- Ripped in 30 (week 3)
HIITilates: My Thighs are Dying

NEDĚLE
- nakupování


Co vy a cvičení? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. tak jen tak dál! :)
    já to mám teď se cvičením pochroumané, kvůli přibírání (účelnému), ale zase začnu!

    ReplyDelete
  2. to je skvělý, asi s tím taky začnu :)

    ReplyDelete
  3. Teď jsem z toho trochu vypadla, ale konečně mám zase celkem čas, tak se do toho zase obuju :))

    ReplyDelete
  4. Ja teraz cvičím od Jillian banish fat boost metabolism a je to dosť fajn:)

    nati

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images