3. 3. 2013

Tento týden utekl tak neuvěřitelně rychle! Omlouvám se za neaktivitu tady na blogu, ale nějak mi na blog nevyšel čas. Ve středu jsme s L. z...

Tento týden utekl tak neuvěřitelně rychle! Omlouvám se za neaktivitu tady na blogu, ale nějak mi na blog nevyšel čas. Ve středu jsme s L. zašly na pohár a v pátek ke kadeřnici :) To byly ty lepší chvíle tohoto týdne. Horší byl například čtvrtek, kdy jsem se musela  jen učit a učit na písemku z biologie.
Přiznám se, že mi i došly nápady na články, takže jestli máte nějaké přání či nápad o čem bych měla napsat, uvítám, když mi je napíšete do komentářů :)


 | tričko - Calliope | kabelka, kalhoty - Bershka |

Hezký zbytek víkendu! :)

You Might Also Like

21 komentářů

  1. nejlepší jsou asi randomy, jako je tenhle :)

    ReplyDelete
  2. utíká to hrozně všechno , nedávno začal školní rok a už sme zase skoro na konci ! :D
    vínový triko ti hrozně sluší :)
    super random ;)

    ReplyDelete
  3. Pěkné fotky , zrcadlo je z ikei , že ? :D :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Krásné fotky! A moc se mi líbí to triko♥
    Nikus

    ReplyDelete
  5. krásne fotky! :)

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. Triko je pěkné! ten obchod ani neznám :D :)

    ReplyDelete
  7. Jee to tričko je super) Máš ty Convy furt tak krásný! Já mám vždycky hned to vzadu okopaný;D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To protože jsem je zatím měla asi jen 2x na sobě! :D Čekám až konečně roztaje všechen ten sníh a nebude bahno ;) A díky :)

      Delete
  8. Miluju capri-sonne :) Hezké fotky :)

    ReplyDelete
  9. super!! na conversky se taky chystám, jaaaro come ooon
    máš sjůůpr tríčo! :)

    ReplyDelete
  10. tyjo teď jsi mi úplně nahnala chuť na caprisonne:D:/ už jsem ho neměla tak sto let.
    No jinak..už aby zmizel ten sníh a já mohla zase vytáhnou starý dobrý conversky!!:)

    ReplyDelete
  11. Máš naprosto krásné vlasy! :) Uvítala bych,kdyby jsi třeba napsala nějaký článek o tvé péči vlasů. :) ale je to jen tip :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O vlasech jsem ještě nepsala, takže to vůbec není špatný nápad ;) A děkuji!

      Delete
  12. To trička je úžasné. Misím do Calliope :)
    Biolu ani nevzpomínej. Začla jsem nenávidět kytky :D

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. to tričko je krásný, a jak ti sluší!:)

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images