April random

Duben je pryč, a proto je nejvyšší čas podělit se s vámi o pár fotek, které jsem tento měsíc vyfotila. Nevím jak vám, ale mně duben utekl st...

Duben je pryč, a proto je nejvyšší čas podělit se s vámi o pár fotek, které jsem tento měsíc vyfotila. Nevím jak vám, ale mně duben utekl strašně rychle! Upřímně doufám, že máte random články rádi a už vás s nimi nenudím :)


| šaty - Gate |

 
/ outfit na začátek / zdravá večeře / nový svetřík / ledňáková / nejoblíbenější čokolády - jinak dárek od tety, která se nás nejspíš snaží vykrmit / věcí na rty není nikdy dost / pěstuju si palmu :D / pití do školy, když jsem zapomněla vodu doma / top jídlo měsíce / už mi chybí PLL, a tak jsem aspoň nakreslila Spencer / kytičky poprvé / závislost! / vyhřívání se na zahrádce s křížovkou / kytičky podruhé / 

You Might Also Like

26 komentářů

  1. přenádherné fotky :O ♥ úplně jsi mi vnesla dobrou náladu :))

    ReplyDelete
  2. nádherné fotky <33, ten modrý svetr je úžasný)

    ReplyDelete
  3. líbí se mi ten svetřík:)

    ReplyDelete
  4. krásný fotky! ty šaty jsou překrásný<3

    ReplyDelete
  5. prekrásne fotky!! máš krásne vlasy aj izbu

    ReplyDelete
  6. Veľmi pekné fotky. :)

    Giveaway: http://thecolordiary.blogspot.sk/2013/05/giveaway.html

    ReplyDelete
  7. Skvělé fotky, všechny takové světlé, bíle, strašně se mi líbí! :)

    ReplyDelete
  8. Teda to je zásoba Ritter sportek :D já je tak zbožňuju...v Německu maj tolik druhů, nejradši bych je všechny vykoupila a snědla na posezení :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak! Tyhle jsou právě z Německa :)

      Delete
  9. Úžasné fotky, nejde se vynadívat :)

    ReplyDelete
  10. Děkuju za všechny krásné komentáře :)

    ReplyDelete
  11. hezké fotky!:) ty šaty ti moc sluší!

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  12. Ta první fotka je suprová :)
    Jinak pro Radioactive mám slabost snad celý duben <33

    ReplyDelete
  13. úžasné fotky !!!!!!! a rittersportky ♥ chci taky takovou tetu

    ReplyDelete
  14. mně duben taky utekl hrozně rychle. a randomy jsou nejlepší! :)
    krásné fotky :))

    ReplyDelete
  15. dokonalé fotky, předpolední uplně nejvíc :) imagine dragons jsou nejlepší a máš moc krásné šaty :)

    ReplyDelete
  16. PAnejo , předokonalé fotky ! :)
    Ten svetr <3
    Spencer se ti moc povedla , mně už taky chybí PLL.

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  17. miluju fotky jidla!!!a ty saticky jsou uzasny!:)krasna barva na jaro,
    mimochodem stale u me pokracuje giveaway:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  18. máš krásné šaty <3

    ReplyDelete
  19. Ten svetr má parádní barvu!:)

    ReplyDelete
  20. yummi jahôdky a pekné šaty.:))

    ReplyDelete
  21. Povedené fotky, ty šaty s Gatu jsou pěknéé :)

    ReplyDelete
  22. šaty mají nejúžasnejší barvu :)

    ReplyDelete
  23. Budu se asi opakovat, ale fotky jsou vážně krásný.

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images