My workout | week 7

Hned na úvod bych chtěla říct, že tohle není sedmý týden, kdy cvičím, jak by se mohlo zdát podle názvu článku, ale je to sedmý týden, který ...

Hned na úvod bych chtěla říct, že tohle není sedmý týden, kdy cvičím, jak by se mohlo zdát podle názvu článku, ale je to sedmý týden, který zapisuji zde na blogu. Kolikátý týden ve skutečnosti cvičím bych už asi nespočítala :D. Také jsem k tomuto týdnu přidala ještě minulý víkend, ať je to hezky od začátku prázdnin ;)

Dala jsem si takové prázdninové předsevzetí, a to chodit běhat! Po prvním běhu jsem usoudila, že každý den  se k tomu nepřinutím, a tak střídám běh s domácím cvičením. Přeci jen, dokopat se k běhání každý druhý den, je mnohem lehčí, než každý den. Doufám, že takto mi to i déle vydrží (nejlépe celé prázdniny). Běhám jen kousíček, asi 2 km, ale zatím mi to bohatě stačí, haha.


SOBOTA
- běh
Victoria Secret Angel Arm Slimming Workout

NEDĚLE
Intense Full Body Workout Routine

PONDĚLÍ
- běh

ÚTERÝ
- We Can't Stop | POP HIIT 1

STŘEDA
- běh
What Makes You Bootyful Butt Challenge
Arms On Fire | POP Pilates

ČTVRTEK
- žádné cvičení

PÁTEK
- 2 hodiny ve fitku (běhací pás je nej! :D)

SOBOTA
Jillian Michaels - Yoga Meltdown (level 1)

NEDĚLE
- běh
What Makes You Bootyful Butt Challenge
6 Minute Abs of Steel Ab Workout
Drive By Inner Thighs Challenge


You Might Also Like

8 komentářů

  1. ja som z behu vždy strašne vyčerpaná ale aj ja som chcela ísť ale vždy mi do toho niečo príde tak dávam prednosť domácemu cvičeniu :)A tebe držím palce nech ti to vydrží :)

    ReplyDelete
  2. Pekný plán :3 Niektoré cviky poznám, no niektoré možno skúsim, zaujali ma :)

    GiveAway → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    ReplyDelete
  3. super, hezky si dáváš do těla! :))

    ReplyDelete
  4. Páni, obdivuju tě, že to takhle dokážeš vydržet!!!!!! :)
    Já už na to nemám. Cvičím už asi 3 měsíce a váha se nepohnula. Nevím, co s tím mám už dál dělat. :(... Na moji postavě taky moc velký změny nejsou vidět... Nejspíš by bylo nejlepší, abych si 'nasadila' hladovku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já to mám úplně stejně. Cvičím dlouho a připadá mi, že změny taky skoro nejsou vidět. Ale nevzdávám to. Když už nic, tak aspoň mám ze cvičení dobrý pocit :) Pokud chceš zhubnout, cvičení nestačí! Je to o jídle ;) Rozhodně ti ale nechci radit, aby jsi nasadila hladovku! Nevím, co a jak jíš, takže nemůžu moc radit, ale zkus se nad svým jídelníčkem zamyslet a zkus třeba některé potraviny vyměnit za zdravější verzi. Držím palce a nevzdávej to ;))

      Delete
  5. Fajné cvičenia....Ja chodím behať tak že...kedy sa mi zachce dá sa povedať...ale myslím že začnem pravidelne...Milujem behanie a ten obrázok je úplne výstižný a pravdivý...Dúfam že aj tebe to vydrží čo najdlhšie ;)

    Pozývam ťa na giveaway
    http://crazy-lifestory.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-persun-mall.html

    ReplyDelete
  6. Na běhu je nejhorší začátek, pak když se do toho dostaneš, rozdýcháš se už to jde samo :P :D vyhovuje mně střídat rychlý a hodně pomalý běh na odpočinek :P

    ReplyDelete
  7. běhání je super, já běhám ráda :) je to skvělý, finančně nenáročný sport. trénuj, trénuj, ze 2 km bude za chvíli třeba 10 :)

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images