July random

Samozřejmě, že jsem si na články, které jsem chtěla napsat a přednastavit, vzpomněla pár minut před odjezdem do Chorvatska, haha. Takže se ...

Samozřejmě, že jsem si na články, které jsem chtěla napsat a přednastavit, vzpomněla pár minut před odjezdem do Chorvatska, haha. Takže se k tomu nebudu nijak rozepisovat, dole máte ke každé fotce popisek :)


/ začneme jídlem / pokračujeme jídlem / do třetice všeho mňamkózního / já, lebkoun a vlny / věříte na Tajemství? / tohle jsem před dovolenou jíst neměla :D / tohle taky ne / naše nové zvířátko / úklid postýlky / rozhodla jsem se, potřebuju kabriolet! / jedno z mnoha jídel s brokolicí / jedééém / hrajem / pohoda na chatě / a dvakrát já / 

You Might Also Like

14 komentářů

  1. dobroty a kočka k tomu!

    ReplyDelete
  2. Krásný vlasy a taky auto ! :DD

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. tyhle mini polomáčenky jsem měla a byly úžasný :)

    ReplyDelete
  4. všechnooooo bych to snědla! :D
    a ty jsi kočka! :))

    ReplyDelete
  5. pořád přemýšlím, jestli mám radši tvé vlnité nebo rovné vlasy :P :D :))

    ReplyDelete
  6. Super fotky! :) Ale to jídlo, to mi nedělej, já mám hlad! :D

    ReplyDelete
  7. Na těch fotkách ti to moc sluší :) A to jídlo vypadá prostě báječně :) Koláč a těstoviny bych si dala hned :)

    ReplyDelete
  8. Děkuji :) Za jídlo se omlouvám, ale já jak nějaké vidím, musím ho vyfotit, a co jiného pak s těmi fotkami, než je dát na blog? :D

    ReplyDelete
  9. Krasne fotky a to jedlo! <3

    ReplyDelete
  10. That cake looks amazing!

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images