Review: Auroville Orange & Cinnamon soap

Jak už jsem se jednou zmínila, měla jsem díky spolupráci s aroville.cz možnost vyzkoušet jejich tři produkty. Slyšíte o aroville poprvé a ...

Jak už jsem se jednou zmínila, měla jsem díky spolupráci s aroville.cz možnost vyzkoušet jejich tři produkty. Slyšíte o aroville poprvé a ptáte se, co to je? Auroville je vlastně velká osada na jihu Indie (více zde). A právě tam se vyrábí přírodní kosmetika o které budu mluvit (vlastně psát, ale to by znělo divně)
Dnes se podíváme na zoubek prvnímu produktu, a to přírodnímu pomerančovo-skořicovému mýdlu.


Mýdlo, věc kterou používáme všichni každý den. Hlavní je, aby si poradilo se špínou. Ale co, to přece dokáže každé mýdlo, a mýdlo z auroville naštěstí není žádnou podivnou výjimkou. Přesto mě ale docela zklamalo. K jeho objednání mě nalákala hlavně vůně. Nemohla jsem si z té lákavé nabídky ani vybrat. Nakonec jsem vybrala pomeranč se skořicí, a teď toho lituji. Ale kdo ví, jak by to bylo s ostatními vůněmi, možná by byly úžasné, možná by to dopadlo stejně. Možná bude chyba v mém nose, ale tohle mýdlo mi vůbec nevoní a s pomerančem nebo skořicí  nemá podle mě moc společného (jeho vůně mi kdovíproč připomíná návštěvy u prababičky a podle dalších testujících - rodičů - voní prostě jako mýdlo a malinko z něj cítí citrusy, takže ten pomeranč tam přece jen je). Po umytí mi vždy ruce strašně dlouho voní, což by bylo velice příjemné, kdyby vonělo lépe. Jen si to představte, kdyby opravdu vonělo  tak jak jsem očekávala, to bych si snědla ruce. 


Na fotce výše můžete vidět složení, důkaz že je mýdlo opravdu přírodní. Je vyrobeno z kvalitních panenských olejů a léčivých látek.


Nejsem zvyklá používat tuhá mýdla. Co ale vím je, že mi vždycky strašně vysušují ruce. Toto mýdlo to nedělá ani trochu. Jen mám po umytí takový divný pocit, jako kdyby mělo protiskluzový efekt - prsty my vůbec nekloužou po dlaních. To mi celkem vadí, ale za chvíli je to pryč. Dále by mělo působit antidepresivně a uvolňovat napětí, to zní dobře, ne? :)

Bála jsem se, že nebudu vědět co o mýdlu napsat a podívejte se na to, takový dlouhý článek. Abych to tedy nějak shrnula, nadšená z tohoto mýdla nejsem. Ne že by bylo vyloženě špatné, je fajn. Spíš mi jen nesedla ta vůně. Lákalo by mě vyzkoušet některé další z nabídky, třeba čokoládové...

Čím se myjete vy? Lákají vás tato přírodní mýdla?

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images