Changes

Jak můžete vidět, blog prošel menší změnou vzhledu. Sice se mi minulý design líbil, ale chtěla jsem se vrátit k tomuto klasickému formátu h...

Jak můžete vidět, blog prošel menší změnou vzhledu. Sice se mi minulý design líbil, ale chtěla jsem se vrátit k tomuto klasickému formátu hlavní stránky. Tento článek píšu především proto, abyste se nelekali, že tu spousta věcí nefunguje, jak by měla (odkazy nad záhlavím a podobně). Taková úprava designu totiž není jen tak a mě to jde o to pomaleji, když se v tom vůbec nevyznám. Ráda bych udělala i pár dalších změn, nejen vzhledových ale i obsahových. Více rozebírat to raději nebudu, taky by se to nemuselo nakonec splnit. Včera jsem se i vrhla na třídění blogů, jejichž jsem byla "pravidelným čtenářem" ale vlastně jsem je vůbec nečetla. Smazala jsem takto kolem 150 blogu, z nichž spousta už ani neexistovala, nebo nebyla aktivní. Doufám, že se vám budou změny líbit a vše bude nakonec fungovat. Možná jste si všimli, že se včera nějakou dobu nezobrazovaly fotky, což byl důsledek mých experimentů v nastavení google+. Musím přiznat že mě to vyděsilo a už už jsem si myslela že budu muset buď předělávat všechny články, nebo založit nový blog. Naštěstí se mi nakonec podařilo fotky zachránit, uff :D

Přeji hezký zbytek víkendu!

You Might Also Like

23 komentářů

  1. Tak ať se ti vše podaří :) Jinak vypadá to tu skvěle :) Zuz

    ReplyDelete
  2. Mne sa tento vzhlad paci, pekny, jednoduchy a prehladny. :) Som zvedava na clanky. ;)

    ReplyDelete
  3. Takhle to tu vypadá super :) Můžu se zeptat,jak dlouho ti asi tak taková úprava celého designu trvá?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tento design je jakoby stáhnutá šablona, takže já ji jen musela najít (většina designů je placená, takže to zabere hodně času), vytvořit záhlaví a vše nastavit. Trvá mi to, na to že to vlastně nemusím dělat vše sama, dost dlouho. Řekla bych tak tři hodiny, možná i víc. Jsem vážně hrozně pomalá, co se týče věcí kolem blogu :D

      Delete
  4. Vypadá to vážně skvěle, nechce se mi věřit, že se v tom vůbec nevyznáš! Já se třeba trochu vyznám, ale nikdy jsem pořádně nepřišla na to, jak změnit vzhled komentářů, takže palec nahoru, jsi moc šikovná! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi jsem měla do článku připsat, že design je stáhnutý, abych to nevypadalo, že se chlubím cizím peřím :D Já jsem s tím měla zatím minimum práce, teď jen plánuji ještě něco přenastavit a vylepšit :)

      Delete
  5. Tento design je úplne super!

    ReplyDelete
  6. design je moc pěkný, minimalistický :)

    ReplyDelete
  7. Juuu odkdud máš ty bločky, které jsou na fotce?:) Jinak design zatím vypadá moc hezky!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oba jsou myslím z Intersparu, takže už je neseženeš :( Ale můžeš se tam mrknout, třeba budou mít jiné a třeba budou ještě hezčí! A děkuji :)

      Delete
  8. já jsem taky poupravila design, zase je až moc jednoduchý ale nemám ráda složitost :)
    ten tvůj se mi taky líbí je takový vzdušnější

    ReplyDelete
  9. krásne si sa s tým pohrala, veľmi sa mi to páči :)

    ReplyDelete
  10. Juu super! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Moc se mi líbí! :)

    ReplyDelete
  12. vypadá to suprově! :))

    ReplyDelete
  13. design se moc povedl :) já s tím také vždycky šíleně zápasím, protože v tom nejsem moc znalá :D

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images