FOODIARY: Ranní mističkování

Po odmlce trvající téměř deset dní Vás vítám u nového článku! Mrzí mě, že nepřidávám příspěvky častěji, ale přeci jen je teď přednější škol...

Po odmlce trvající téměř deset dní Vás vítám u nového článku! Mrzí mě, že nepřidávám příspěvky častěji, ale přeci jen je teď přednější škola (nechci hned ze začátku pochytat špatné známky) a když se zrovna neučím, užívám si to volno s knížkou nebo seriálem. Také jsem dnes se zděšením zjistila, že skoro vůbec nefotím. A z  té trošky fotek, jsou samozřejmě většina fotky jídla. Nicméně, hrozně ráda koukám ostatním blogerkám do talíře, takže bylo vlastně jen otázkou času, kdy se tu objeví článek jen a jen o jídle. A je to tu! Řeč bude samozřejmě o snídaních. Snídaně je rozhodně mé oblíbené jídlo dne nikdy nejsem líná nachystat si pořádnou dobrotu :)


Královnou snídaňových jídel je pro mě jednoznačně ovesná kaše. To nejlepší je, že si ji můžete udělat každý den jinou, podle toho, na co máte zrovna chuť. Nebo podle toho, jaké zrovna najdete doma ovoce...Já mám kaši nejčastěji s banánem. Dále se podle mě do kaše skvěle hodí bobulovité ovoce. Poslední dobou jsem si užívala zejména ostružiny, které nám rostly na zahrádce. Tady na fotce ještě s kokosem, kakaem a hořkou čokoládou.


...nebo s domácím müsli a burákovým máslem 


Také jsem nedávno vyzkoušela novinku - makovou se švestkami a je to taková dobrota! 
......

Když náhodou nemám zrovna chuť na kaši, ráda si dám i bílý jogurt s ovocem, nebo tvaroh (rozmíchaný s troškou mléka/jogurtu). A nezůstanu jen u toho. Přidám ještě müsli, oříšky, kokos, kakao nebo skořici :)


Určitě mi napište, co snídáte vy. Také máte rádi kaše? A s čím je ta vaše NEJ? :)

You Might Also Like

18 komentářů

  1. mňam, vypadá to parádně :)

    ReplyDelete
  2. milujem kaše :) najradšej mám s čerstými malinami alebo jahodami :)

    MORE THAN FASHION

    ReplyDelete
  3. Mmm, Tvoje snídaně bych si dala :). Já si dávám vločky s jogurtem a banánem nebo nějaký musli s ovocem
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  4. Mňam, už viem, čo budem nasledujúcich pár dní raňajkovať. :-) Raňajky sú pre mňa najobľúbenejším jedlom dňa a nikdy bez nich nevyjdem z domu. V poslednej dobe mám najradšej musli s jogurtom ale ovsenú kašu s ovocím mám taktiež veľmi rada.
    The city of fashion

    ReplyDelete
  5. většinou snídám také kaše, s ovocem a arašídovým máslem :)

    ReplyDelete
  6. mnaam všechno tak krásně vypadá:D:)

    ReplyDelete
  7. všechno to vypadá skvěle, dala bych si hned! :D :))

    ReplyDelete
  8. S burákovým máslem? To musím vyzkoušet :-)!

    ReplyDelete
  9. mňam, samé dobroty! :)

    ReplyDelete
  10. Některé snídaně vypadají fakt dobře, já na takové bohužel nemám ráno moc čas, takže mi musí stačit musli s banánem :)

    http://evasdreamworldcz.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Všechny jsou docela rychlé, i ovesné kaše jsou otázkou pár minut :) Ale chápu tě, také se na ně vykašlu, když nestíhám :D Musli s banánem je také dobrá snídaně :)

      Delete
  11. Teeeda, tvoje snídaně vypadají dokonale ♥
    Já většinou nesnídám, nedokáži hned po probuzení něco sníst, potřebuju na to tak 2hod, aby se probudil i můj žaludek :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Páni, tak to já mám hlad ještě dřív, než vylezu z postele! :D Ale je to o zvyku ;) Díky :)

      Delete
  12. také bych si chtěla dopřávat takové snídaně, ale čas mi to moc nedovoluje. ale o víkendech si to užívám o to víc :)

    ReplyDelete
  13. Dobrotky. Já bych ještě tak potřebovala aby mi je každé ráno někdo s láskou nachystal =))

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images