New in

Třídenní víkendy by se mi líbily! Sice to i tak uteklo velice rychle, ale nemůžu si stěžovat. Strávila jsem tři dny u přítele, takže hlavní...

Třídenní víkendy by se mi líbily! Sice to i tak uteklo velice rychle, ale nemůžu si stěžovat. Strávila jsem tři dny u přítele, takže hlavním programem bylo povalování u filmů. Mimo to jsme ale také vyrazili na nákupy. A tak jsem si řekla, že vám ukážu, co jsem si koupila. 



Džínová košile, tričko, i nejroztomilejší ponožky a čepice (dárek pro přítele) jsou z obchodu Cropp, který pro mě byl úplnou novinkou. Nakoupila jsem tam toho, jak vidíte, celkem dost a i D. si něco nakoupil, takže bych řekla, že jsem objevila nový obchod, kam ráda zajdu. 
vše - Cropp
V poslední době ztrácím náušnice, jako nikdy dřív. Povedlo se mi ztratit i svoje nejoblíbenější perly, takže jsem prostě nutně potřebovala nové. 
náušnice - C&A | náramek - House
Dále jsem si koupila tuto masku Yves Rocher. Ze stejné řady mám i peeling a jsem s ním spokojená, takže počítám s tím, že s maskou tomu nebude jinak. 
 A nakonec vám chci ukázat kabát, který jsem kupovala už o týden dříve. Bohužel si jím ale nejsem úplně jistá a přemýšlím, že ho vrátím. Je sice hezký a má vevnitř úžasný kožíšek (tím si mě v obchodě získal), ale není to prostě TEN dokonalý kabát, ze kterého bych byla nadšená a už nechtěla jiný. Vzhledem k tomu, že ale perfektní kabát hledám už od srpna, nejsem si jistá, zda ho vůbec najdu :D Co na něj říkáte?
kabát - Pull&Bear

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Tričko #followers se mi líbí :D taky bych nějaké takové brala :D A ty ponožky s jezevčíkama? ROZTOMILOST :D
    ...//Instantní krása//...

    ReplyDelete
  2. Veľmi pekné veci :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    ReplyDelete
  3. Krásné nové kousky, ten kabát je skvělej :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  4. pekné vecičky, tie ponožky sú úplne cute :D

    ReplyDelete
  5. pekné veci :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Mě se ten kabát líbí moc, akorát na mě působí trochu sportovnějším dojmem takže chápu ze nevíš moc co s ním :) možná bych mu ale ještě šanci dala ;)

    ReplyDelete
  7. Ja jsem taky prodlouženy vikend stravila skoro stejně jako ty:) :D
    A ten kabatek je fakt krásnej!!

    ReplyDelete
  8. Krásné věci :) Kabátek vypadá pěkně a hlavně je takový který jsem snad ještě nikde neviděla :)

    ReplyDelete
  9. Líbí se mi ta džínová košile :) Mám košile hrozně ráda a sama vlastním podobnou ^^

    ReplyDelete
  10. zlaté ponožky. :D a ten kabát je super!

    ReplyDelete
  11. Super kúsky. Tá košeľa je naj. :)

    ReplyDelete
  12. nevracej, vypadá moc hezky, zajímavě a tobě sluší :)

    ReplyDelete
  13. Díky :-* Kabát jsem nakonec vrátila :)

    ReplyDelete
  14. Nejkrásnější jsou ty ponožky s pejskama :D :)

    Fashionbeautylover


    ReplyDelete
  15. také přemýšlím o beanie, ale bojím se, že by mi neslušela :(

    Zvu tě na mou giveaway o skřipce do vlasů:
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    ReplyDelete
  16. škoda toho kabátku - moc se mi líbil! :)

    ReplyDelete
  17. pekné veci :) ponožky sú strašne cute :)
    janesworldblog

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images