Christmas blogger meetup

Bydlet mimo Prahu, a ještě k tomu pořádně daleko, je pro život blogerky značně nevýhodné. Na většinu akcí a srazů můžu rovnou zapomenout. D...

Bydlet mimo Prahu, a ještě k tomu pořádně daleko, je pro život blogerky značně nevýhodné. Na většinu akcí a srazů můžu rovnou zapomenout. Dokážete si tedy asi představit, jak jsem byla nadšená, když mě Kája pozvala na sraz, který se náhodou konal ten víkend, kdy jsem měla být v Praze. A tak jsme se v neděli sešly v krásné kavárně Můj šálek kávy, objednaly jsme si samé dobroty ( úspěch měly hlavně malinový cheescake a celozrnné lívance) a pak nad nimi probraly všechno možné. Také jsme se snažily vše pečlivě zdokumentovat, takže všem kolem muselo být jasné, že jsme blogeríny, nebo skupinka lidí posedlých focením.


Děkuji holkám, za super odpoledne! <3 Vždycky mě taková setkání hrozně potěší a motivují k tomu, abych na blogu dále pracovala :))

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Moc pěkné fotky, jste kočky všechny :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  2. Veľmi pekné fotky. Pristane vám to :). Inak, ešte stále prebieha na mojom blogu bohatá Vianočná Giveaway :) bežte sa zapojiť.
    Stronger2gether Giveaway

    ReplyDelete
  3. Joo, takové srazy jsou fajn, i když taky nebydlím v Praze, ještě že na Moravě se taky bloguje :D moc vám to na fotkách sluší :)

    ReplyDelete
  4. Tak moooooooc mooooc bych chtěla na nějaký blogerský sraz! Měla jsem jet dneska do Hradce na akci, kterou pořádá Anička Stránská, ale vzhledem k tomu, že jsem mladší. Mamka není moc spokojená s dojížděním někam :) Atd... Určitě jste si to moc moc užily!:)

    ReplyDelete
  5. great post, looks like you had fun. beautiful girls! :)
    lets follow eachother! let me know if you want to follow, I will follow you back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    ReplyDelete
  6. Krásné fotky, všem Vám to moc sluší :)

    ReplyDelete
  7. Povedene fotky.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    ReplyDelete
  8. To jedlo vyzerá božsky :3

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images