New Kimono

Krásný pátek! Dnes píšu hodně pozdě, ale přece! Pořád si říkám, jak budu psát články častěji, ale pak je najednou pomalu týden pryč a já dá...

Krásný pátek! Dnes píšu hodně pozdě, ale přece! Pořád si říkám, jak budu psát články častěji, ale pak je najednou pomalu týden pryč a já dávám rychle dohromady nějaké fotky, abych se vám alespoń ozvala. Každopádně v počítači se mi hromadí spoustu materiálu na články. Brzy můžete čekat třeba ukázku nových věcí, jelikož v poslední době je ze mě hrozněj shopaholik. Třeba tenhle outfit jsem měla zrovna ve středu, kdy jsem jela s mamkou  na nákupy do Brna. Můžete na mě hned vidět dvě nové věci, a to Conversky a kimono. Ale o tom více příště! Zatím ahoj a užjte si víkend! 

Untitled

Untitled
Untitled
/kimono - Peek & Cloppenburg / kalhoty - Bershka / kabelka - Stradivarious / top - H&M / 

You Might Also Like

23 komentářů

  1. Kimono je fakt krásne, rovnako aj kabelka :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Těšíííím se na tvé new in <3. Jinak kimono je boží, líbí se mi, že má bílý "detaily", takže k bílým Converskám... supr čupr <3.

    ReplyDelete
  3. Nádherná jsi :)) )

    http://style-and-smile15.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. To kimono je nádherné a Conversky samozřejmě taky! Těším se na další články a to s tím časem chápu, mám to úplně stejně! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  5. Já jsem si Kimono strašně oblíbila, uz mam asi 4 :)

    ReplyDelete
  6. Moc ti to sluší :) kimono si taky musím pořídit :)

    Life by Peggie

    ReplyDelete
  7. Děkuju, holky! Jsem ráda, že se vám kimono líbí, já jsem si ho úplně zamilovala :)

    ReplyDelete
  8. Fakt skvělá kombinace, to kimono má totálně hypnotizující vzor :D

    ReplyDelete
  9. Moja milovaná Dominička má nový príspevok,Juhuu! ♥
    Veľmi krásne kimono, tiež uvažujem nad kúpou nejakého kúsku, ale úprimne povedané ako seba samu poznám do jesene ich budem mať aj 5. :D www.mimlovee.blogspot.sk

    ReplyDelete
  10. You pull this look off so incredibly well! Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  11. Kimono je nádherný! Už dlouho přemýšlím, že si nějaké taky pořídím. Vypadá hrozně moc pohodlně^^

    http://about-united-kingdom.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  12. Kimono je naozaj úžasné, ja jeho kúpu zvažujem ale stále nejako neviem... :-).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jdi do něj, je to skvělá věc! :)

      Delete
  13. moc hezký outfit! sluší ti to, kimono je super :)
    P.S.: Ráda bych tebe a tvé čtenáře pozvala na giveaway, která zrovna probíhá u mě na blogu :)
    giveaway

    ReplyDelete
  14. Kimono je úplně úžasný! :) Dřív se mi kimona vůbec nelíbila, ale poslední dobou jsem si je úplně zamilovala, tak snad konečně někde objevím to pravé pro mě :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    ReplyDelete
  15. To kimono je super, víc se mi ale líbí ta kabelka:3 Ta je fakt parádní!! Na článek s novými věcičkami se moc těším:)

    ReplyDelete
  16. Velmi pekne! Vacsinou sa mi kimona nepacia, obzvlast tie s divnymi kvetinovanymi vzormi a z takych priesvitnych materialov. Ale toto vyzera fakt skvele :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk

    ReplyDelete
  17. Jéé, to je krásný, tobě to strašně moc sluší :)

    ReplyDelete
  18. Kimono je skvělé! Super outfit, sluší ti to :)

    ReplyDelete
  19. Kimono je moc pěkný :)

    ReplyDelete
  20. koukám, že kimona zažívají velký boom :) musím každopádně uznat, že Ti to moc sluší.

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images