FALL DAYS

Po hrozně dlouhé době vás vítám zase u nového článku. A začneme hned vysvětlením, proč se ozývám po miliónu letech. Je to vlastně úplně jed...

Po hrozně dlouhé době vás vítám zase u nového článku. A začneme hned vysvětlením, proč se ozývám po miliónu letech. Je to vlastně úplně jednoduché - škola. Všechno jsem nechala na poslední chvíli, a tak jsem třeba rešerše za 7 týdnů odevzdávala pár minut před deadline. Samozřejmě jsem z toho všeho už mírně vystresovaná a i když si řeknu, že budu chvíli dělat něco jiného, pořád myslím na to, jaké všechny úkoly mě ještě čekají. A pak si představím, že takhle to budu mít následující 3 roky. Fuuu. Ale abych nebyla hned v úvodu jen pesimistická, je tu i spousta super věcí, o kterých chci dneska psát. 

QQQQQ
/ škola a podzim - asi ta nejvýstižnější fotka v tomto článku, haha/ 
IMG_0085
QQQQQQ
/ podzim je nejkrásnější  / 
QQQQ
QQQQQQQQQ

I já jsme se letos dočkala nominace na blogerku roku a udělalo mi to ohromnou radost. Sice jsem prošvihla dobu hlasování a nenapsala jsme, jako všechny ostatní blogerky, úvahu na téma "Co si myslím o Blogerce roku", a tak jsem se ani nedostala do finálového hlasování, ale i přesto jsem vděčná, že se můj blog objevil mezi nominovanými, a všem, co jste mi poslali svůj hlas, moc moc děkuji! 

Jinak ovocná šťáva z jablek, hrušek a malin asi bude mou novou závislostí! Mňam! 

QQQQQQQQQQQQQ
/ čtení, rešeršování, seminárka, učení...a moje zlatíčko, co se se mnou vždycky přijde pomazlit / 
IMG_0080 copy
QQ

Jeden z těch super zážitků posledních dní/týdnů byl koncert Tomáše Kluse. Docela jsem se rozmýšlela, jestli na poslední chvíli koupit lístky a jít, protože Toma neposlouchám už tolik, co dřív, nakonec jsem ale šla.  A bylo to neskutečný, dobíjející a hrozně pozitivní. Prostě vše co jsem zrovna potřebovala.

Q

Další den po koncertě jsem svého muže odtáhla do galérie, neboť jsem od přistěhování do Brna ještě v žádné nebyla. Jeho to moc nebralo a nevím jestli to nějak neovlivnilo i mě ale některým obrazům jsem taky nerozuměla (třeba těm na kterých nebylo vůbec nic). Ale kulturní zážitek to byl stejně. Já to chození po galeriích prostě miluju ať už jde o jakékoliv umění :)

Jak si podzim užíváte vy? :) 

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Neboj, určitě všechny nejen školní úkoly zvládneš a najednou budeš mít všechno za sebou :)
    Krásné fotky! :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  2. Nádherné fotky ♥
    lalymylifestyle.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Jupí, nový článek, já už se těšila! :) jojo, podzim je nejlepší, i když teď už myslím čím dál víc na Vánoce :D krásné fotky a úplně jsi mi připomněla, že bych se do nějaké té galérie taky měla jít podívat, už jsem nikde takhle nebyla věky, přitom to taky úplně miluju :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  4. jé, to je fss, ta škola na fotce? taky tam chodím a se školou to mám podobně, hehe :D a supr fotky :)
    quietus.blog.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaano, fss :D Jaký obor studuješ? :)

      Delete
  5. Krásné fotky! Kávu od kofi kofi bych chtěla jednou konečně ochutnat, ale já když jsem v Brně, tak vždycky dám přednost Starbucksu, jsem hrozná :D Takže při příští návštěvě Brna je úkol jasný :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. To kafeee!! Závist - my těhule si můžeme jen nechat zdát. Krásné fotky, hezky sepsané. Přeji krásné Vánoce a těším se na další příběh. ;)

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images