Návod na ideální víkend

Doufám, že máte všichni krásné Velikonoce! Já tyto svátky letos nijak neslavím, a tak mám volný den, který jsem se teda konečně rozhodla vy...

Doufám, že máte všichni krásné Velikonoce! Já tyto svátky letos nijak neslavím, a tak mám volný den, který jsem se teda konečně rozhodla využít k napsání článku. 

Po dlouhé době jsem přes víkend nemusela dělat moc věcí do školy, zůstala jsem v Brně a maximálně jsem si to užila. Dlouhá lenivá rána, ještě delší procházky, spousta volného času a hlavně žádné stresy, přesně to jsem už delší dobu potřebovala. 

V sobotu jsme s přítelem vyrazili na brněnskou přehradu. Já tam byla úplně poprvé (nebo si na to alespoň nevzpomínám) a hrozně se mi tam líbilo. Na Brně je super, že stačí popojet několik zastávek tramvají a jste hned v přírodě. A příroda na jaře je úplně nejhezčí, stromy mají tu nejkrásnější zelenou a začínají kvést první květiny...Já to prostě miluju. Takže jestli jste z Brna, tady je tip na super místo na procházku, když chcete vypadnout z města nebo si v klidu vyčistit hlavu. Vyzkoušeno!

Mimo to jsem taky hrozně happy, že se mi do Brna přistěhovali Pem s Jirkou (nejlepší kamarádka a její kluk). Po návratu z přehrady jsme se tedy vrhli na přípravu jídla a uspořádali malou "přivítací párty". Opět se osvědčily Activity jako nejlepší večerní zábava. A zjistila jsem, že po sklence vína mi ani pantomima moc nevadí, haha. Druhý den jsme pak vyrazili na procházku po centru, abychom jim ukázali ta nejhezčí místa. A stejně tak jako miluju procházky v přírodě, procházky městem a výhledy na Brno ze Špilberku se mi taky nikdy neomrzí! 

IMG_0247 copy
Musela jsem si trochu jara natrhat domů...
IMG_0097 copy
IMG_0101 copy
IMG_0120IMG_0113 copy
IMG_0093 copy
vcvs
IMG_0115 copy
IMG_0125 copy IMG_0150 copy
IMG_0245 copy
IMG_0108 copy
IMG_0197 ccopy
IMG_0198
IMG_0188 copy
IMG_0200 IMG_0199

IMG_0202 copyIMG_0241 copyIMG_0244 copy

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Krásné fotky :-), na přehradu se také moc těším, jen co se udělá teplejší počasí, budu tam myslím pečená, vařená :-D.
    Ennepenne.cz

    ReplyDelete
  2. Moc hezký článek a krásné fotky!! :)

    ReplyDelete
  3. Vždyckyyyy čtu texty u článků, bloudit textem a hledat významy a i nevýznamy článků, ale u tebe mě tak zaujaly fotky, že jsem ho málem zapomněla přečíst! <3 božíííí. milujuuu.
    Já na Velikonoce byla ve Varšavě s partou kamarádu a bylo to neeeeeej!
    P.S.: všechno kvete, příroda je teď fakt boží
    P.SS.: tak snad jsi je v Brně přivítala pořádně bez bolesti hlavy ráno!

    ReplyDelete
  4. Já se musím přiznat, že na přehradu moc nejezdím, většinou protože je tam vždycky hodně lidí. Ale Špilberk je prostě nejlepší, tam můžu chodit pořád. Jinak samozřejmě krásný fotky jako vždy a jsem ráda, že sis taky odpočinula! A piš častěji!! ♥

    ReplyDelete
  5. Jeee nádherné fotky ☺

    ReplyDelete
  6. Děkuju za všechny komentáře! <3

    ReplyDelete
  7. Špilberk a přehrada už jsou u mě trochu nuda, taková klasika :/ :D ale v létě s dekou k přehradě proč ne, žejo :)

    ReplyDelete
  8. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:) Moc hezké fotky :)

    ReplyDelete
  9. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    ReplyDelete
  10. vyhlídky na špilas a prochajdy na petrov nikdy neomrzí. já osobně miluji lužánecký park! :)

    ReplyDelete
  11. I love your blog so much. Shared on twitter!!

    ReplyDelete
  12. Ten vibe toho článku mi připomněl, když jsme byli vloni v létě na potápěčské základně, přítel se tam potápěl a udělal si kurz, já si vzala kolo, jezdila po přírodě po okolí a bavila se po svým. Večer jsme vždycky sedli i s tou partou lidí a povídalo se u ohně a vína. Moc fajn čas, suprové historicky a hlavně jsme vlastně s nimi se všemi doteď v kontaktu. :))

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images