KONEC ZKOUŠKOVÉHO! // PHOTO DIARY

Tak jo, konečně to můžu napsat. Je to za mnou! Všechny zkoušky, eseje, analýza i jeden video projekt. Prošla jsem pvním semestrem a říkám ...

Tak jo, konečně to můžu napsat. Je to za mnou! Všechny zkoušky, eseje, analýza i jeden video projekt. Prošla jsem pvním semestrem a říkám si, že ty další budou určitě lehčí, když už vím, že nemám vše nechávat na poslední chvíli. No, povíme si na jaře.

Na tohle období mezi koncem zkoušek a začátkem nového semesru, jsem se hrozně těšila. Ani bych tu nejspíš nevypsala, co všechno jsem během učení plánovala. A víte co? Místo toho abych se pustila do natáčení videí, úklidu šatníku, plánování léta, pořádného cvičení, čtení a malování, strávila jsem celý den nicneděláním. A to mě tak přivedlo k myšlence, jak těžké vlastně je si opravdu povolit odpočinek a ono nicnedělání, bez toho, abychom se cítili provinile, že neděláme něco alespoň trochu produktivního. Je mnohem pravděpodobnější, že budu na konci takového dne přemítat, co jsem všechno mohla stihnout, než abych si prostě řekla, že si za všechen ten stres a dlouhé hodiny učení pořádný  odpočinek zasloužím. Máte to taky tak?

Myslím, že bychom si všichni měli vzít něco ze slov Johna Lennona:
"Time you enjoy wasting is not wasted." :)

Tímto bych to asi dnes uzavřela, tak se mějte krásně a já se na vás budu těšit u dalšího článku!


IMG_3011 copy IMG_2980
/ už se tak těším na prázdniny v Brně! / 

IMG_2992 copy IMG_2971
IMG_2887
IMG_2889
/ konečně je tahle hrůza jménem sociologie za mnou! / 

Untitled-1
/ 10 měsíců ♥ /

IMG_2954 IMG_2934 IMG_2906IMG_2879

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Estée Lalonde je i moje oblíbená youtuberka a na Bloom už mám taky spadeno delší dobu ;)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě doporučuju, já tu knížku miluju!

      Delete
  2. Pozoruju úplně to samý, jak jsem se ještě učila na zkoušky, spřádala jsem nejrůznější plány, co všechno budu dělat, ale stejně pár dní po zkouškách jsem jenom proflákala. A hlodal mě červíček, že to přece je hrozný, že nejsem produktivní, blabla. No, občas je to fakt potřeba, jen si to v hlavě uvědomit a nemít kvůli tomu výčitky :) Gratuluji ke zkouškám a užívej prázdninové Brno!

    ReplyDelete
  3. Gratuluji ke zkouškám :) Pěkné fotky.
    Giveaway Saloos

    ReplyDelete
  4. Krásné fotky a moc Ti gratuluji ke zkouškám :)
    lifebymaky.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. ach, já ti tak závidím! O:)
    mě toho ještě dost čeká.
    a máš božího psa, vypadá jako brácha s mým
    JANNIEBEL

    ReplyDelete
  6. Gratuluji ke zdárnému konci zkouškového :-)

    ReplyDelete
  7. Krásné fotky a moc velká gratulka ke zkouškám! ;-)

    ReplyDelete
  8. gratulujem ku skúškam! :) ja som ináč taká istá .. vždy si naplánujem, že cez voľno toľko vecí spravím a že si upracem, ale nakoniec mám pocit že som zabila celý deň :D

    ReplyDelete
  9. Gratuluji ke zvládnutým zkouškám! Jinak moc se mi líbí tvoje fotky. Můžu se zeptat s čím fotíš? :)
    Inspiration by Linda

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images