Natáčím! Video o všem

Dnes jsem tu po té dlouhé pauze s prvním videem. Proč jsem neblogovala už víte a o spontánní akci d ovolená ve Špáňu jste si mohli přečíst ...

Dnes jsem tu po té dlouhé pauze s prvním videem. Proč jsem neblogovala už víte a o spontánní akci dovolená ve Špáňu jste si mohli přečíst v minulém článku. Nicméně o Praze a jedné super akci - křestu knihy Minimalismus jsem se tu nezmiňovala, proto se určitě mrkněte na video, uvidíte i několik vlogových záběrů :) 

Já už jsem teď doma, mám za sebou jeden rušnější víkend (každoročně u nás probíhá Barchan, což je největší akce roku!) a pomalu se probíhám tou hromadou fotek z dovolené. Článek plný fotek i s vlogem bude brzy! 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Jéé, krásne video :) Ja som už dávnejšie takisto chcela začať natáčať znova, ale neviem sa sama rozhodnúť .. :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images