TRAVEL DIARY: Spain

Tak konečně je tu slibovaný článek o naší dovolené ve Španělsku! Trochu mi trvalo, než jsem se probrala tím množstvím fotek, všechny postupně upravila, vybrala ty nejlepší a stříhání videa? to je práce na několik hodin, ba dokonce i dní. Ale je to tu a je toho hodně, tak pojďme na to.

Shánět letenky den předem bylo dobrodružství samo o sobě. Nakonec jsme letěli tam se společností Brussels Airlines s přestupem v Bruselu a zpět se Swiss (doporučuji!) s přestupem v Curychu. Trochu jsem se toho bála, ale bylo to úplně v pohodě a čekali jsme vždy jen chviličku (teda mě to aspoň utíkalo :))

Na letišti v Malaze nás vyzvedla kamarádka a vyrazili jsme do města jménem La Línea de la Concepción, přesněji do čtvrti Santa Margarita. La Línea leží úplně na jihu Španělska a jsou zde hranice s Gibraltarem, takže jsme to tam měli opravdu kousek. Ale o Gibu až někdy příště, ten si zaslouží samostatný článek :)

A tady už výhled z naší střešní terasy
IMG_0300 IMG_0301 IMG_0303

Hned druhý den ráno mě přítel vzbudil brzo ráno s tím, že se jdeme podívat na východ slunce. V největší rozespalosti jsem se tedy oblékla a pomalu se ploužila na pláž (přičemž jsem vůbec netušila, kudy se tam jde). Ale stálo to za to! Pár fotek jste mohli vidět už tady, patří mezi moje nejoblíbenější z celé dovolené.

IMG_0256 IMG_0187

Večer jsme se podívali do centra La Línea a dali si skvělou večeři na pláži, naopak při západu slunce. A já jsem poprvé ochutnala Calamari (chobotnice) a překvapivě mi chutnaly!

Největší food zážitek byl ale Wok, kde jsme mohli ochutnat další "mořský potvory" a taky se pořádně přecpat.

Bohužel, moře tady bylo vlivem oceánu hodně studené. Zkusili jsme to dvakrát, jednou na pláži v Algeciras, kde to bylo super (a v tom teple ani ta studená voda nevadila) a podruhé "u nás" v Santa Margarita, kde byl hrubý písek a spousta hlučných lidí, takže jsme se sbalili a radši se odebrali k bazénu, kde byl klídek a teplá voda.

Dobrá kniha, dostatek vody, sušenky a sluneční brýle - povinná výbava k opalování :)

Grilování bez grilu. Po tom, co jsme vše nachystali jsme zjistili, že nemáme uhlí, a tak nezbylo nic než hodit maso na pánev a zeleninu do trouby...

IMG_0725 IMG_0743 IMG_0728

Nemyslete si ale, že jsme se jen váleli na lehátku a cpali se. Chtěli jsme toho vidět a zažít co nejvíc. Super zážitek byl třeba výlet do Rondy a Estepony. Ronda je město postavené na skále, takže jsou tam úžasné výhledy. Už samotná cesta horami byl zážitek, protože ta příroda tam, to je fakt nádhera.

IMG_0745 IMG_0746 IMG_0756IMG_0768
Kolikrát se vám stane, že máte u kafe takovýhle výhled?

IMG_0771 IMG_0776
IMG_0773 IMG_0780 IMG_0792 IMG_0789

Byla to prostě nádhra a fakt jsme si to užili se vším všudy. A to i přesto, že jsme nic neplánovali!

Doufám, že se vám dnešní článek líbil a třeba vás i nalákal někam vyrazit :)

PS: Budu ráda, když mi napíšete zážitky z vaší dovolené nebo kam se letos v létě chystáte vy :)